jeden adres dla twoich przesyłek
Zing Logistics
 

Godziny pracy BOK

Biuro obsługi Klienta pracuje w dni powszednie od 8 do 16. Zlecenia niestandardowe, potrzebujące weryfikacji przez BOK, muszą poczekać do następnego dnia roboczego.

 

Po rejestracji nie mogę się zalogować do serwisu

Prosimy o cierpliwość, Twoja rejestracja jest weryfikowana i czeka na akceptację przez administratora.

 

 

Co zrobić jeżeli moja strona po zalogowaniu nie działa poprawnie?

Prosimy spróbować „odświeżyć" stronę przez naciśnięcie klawisza F5, jeżeli nie będzie działać poprawnie dalej, prosimy o kontakt z BOK.

 

 

Dlaczego moje zamówienie jest weryfikowane przez BOK?

W większości przypadków powodem jest zlecenie niestandardowe, które wymaga dłuższej weryfikacji. innym powodem może też być brak wystarczającego limitu lub blokada klienta(dotyczy Klientów posiadających u nas limit kredytowy)

 

Kiedy moja przesyłka zostanie dostarczona?

Zapraszamy do odwiedzenia zakładki: Sprawdź przesyłkę, która pozwala na bieżąco śledzić losy przesyłek lub spojrzeć na status przesyłki w historii zleceń. Zgodnie z ofertą DHL Express, przesyłki doręczane są:

  • na kolejny dzień roboczy- przesyłki do 31,5 kg, w systemie „od drzwi do drzwi",
  • na kolejny dzień roboczy (z wyłączeniem przesyłek adresowanych na niektóre kody pocztowe – informacja dostępna w BOK)- przesyłki powyżej 31,5 kg , w systemie „burta-burta" (do miejsca gdzie może dojechać samochodem kurier DHL).

 

Jak mogę zgłosić zagubienie lub uszkodzenie mojej przesyłki?

Jeżeli przesyłka nie została doręczona, należy jak najszybciej skontaktować się z naszym BOK, podając numer listu przewozowego i informację o opakowaniu przesyłki. Proszę również o wypełnienie odpowiedniego formularza reklamacyjnego znajdującego się w dziale reklamacje.

Wszystkie przesyłki, które nie są poprawnie zaadresowane lub ich część została odłączona od oryginalnej przesyłki, są przez DHL przechowywane. Uszkodzenia opakowań przesyłek podczas transportu często spowodowane są niewłaściwym sposobem zapakowania.

 

Jakie są maksymalne wymiary paczki, którą można wysłać?

Mając na uwadze pojemność oraz wielkość naszych samochodów i samolotów, maksymalne wymiary uzależnione są od rodzaju transportu i miejsca docelowego oraz wykupionych usług dodatkowych.

Standardowe wymiary przesyłek paczkowych do 31,5 kg to 120 x 60 x 60 cm, wszystkie przesyłki powyżej podanych wymiarów do 2m długości - przesyłki paczkowe niestandardowe, paczki powyżej 2 m do 4 m długości to przesyłki paczkowe zwane dłużycą.

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat dopuszczalnych wag oraz wymiarów przesyłek prosimy o kontakt z naszym BOK. W przypadku większych przesyłek zorganizujemy specjalny transport, w pełni dopasowany do potrzeb naszych klientów. Wszystkie przesyłki pow. 31,5 kg muszą być przewożone na palecie.

 

Czy DHL dysponuje paletami na sprzedaż lub wypożyczenie?

Nie, DHL Express nie wypożycza, ani nie sprzedaje palet.

 

Czy osoba prywatna może być nadawcą lub odbiorcą przesyłki?

Osoba prywatna może być tylko odbiorcą przesyłki. W naszym portalu obsługujemy tylko firmy.

 

Czy mogę złożyć zlecenie drogą telefoniczną lub mailową?

Usługa dostępna po konsultacji z BOK.

 

Czy mogę złożyć zlecenie lub zarejestrować się na stronie w dni wolne od pracy?

Tak, portal jest dostępny 24h, 7 dni w tygodniu, ale realizacja zlecenia lub potwierdzenie rejestracji nastąpią w najbliższy dzień roboczy.

 

Jaka jest maksymalna ilość palet, która mogę wysłać?

Maksymalna ilość palet w danym zleceniu to 5, powyżej tej ilości należy zgłosić przesyłkę jako transport dedykowany lub stworzyć nowe zlecenie na następną ilość palet nie większą niż 5.

 

Czy mogę złożyć zlecenie na transport dedykowany na kraj lub zagranicę?

Tak, po zgłoszeniu takiego zlecenia trafi ono do BOK i następnie Klient dostanie ofertę drogą mailową lub telefonicznie.

 

Czy mogę złożyć zlecenie na nadanie z innego miejsca niż adres mojej firmy?

Tak, można złożyć zlecenie na nadanie przesyłki z innego miejsca niż podany w rejestracji adres firmy

 

 

Wysyłasz dużo?